Monday 12 March 2012

Fatwa Pujangga


Jika ada orang kata Pas adalah parti ajaran sesat ...wah bukan main marah sipenyokong tegar pakatan rakyat. Mana taknya Timbalan Presiden Pas seorang yang asyik memaki hamun orang lain, kemudian tu penuh dengan masalah moral.
Terkini Pas telah bersiap sedia dengan banner yang boleh mengelirukan umat Islam iaitu"Undi Pas masuk Syurga". Pas sudah bersengkongkol dengan parti kafir harbi DAP bagaimana nak masuk syurga jika umat Islam menyokong parti kafir harbi.
Bersedialah Pas akan buat apa sahaja untuk memenangi tak kira parti pakatan rakyat samada DAP atau PKR. Bermacam-macam ftwa akan keluar dari pemimpin mereka menjelang PRU13 nanti.

MENGKABANG ;-

MENGKABANG tengok Parti Aslam Semalaysia ni makin sesat. Bila MENGKABANG mengikuti Dato Hasan Ali yg berceramah, minda semakin terbuka dgn cakap2 Hasan Ali. Hasan Ali tidak menyuruh kita membuat keputusan, sebaliknya menyuruh kita berfikir dan terpulang pada kita utk menilainya.

MENGKABANG dgr juga dlm ceramah PR penceramah yg bertaraf ustaz yg kopiah bersarban berbakul2 memaki hamun orang2 BN. Menggelar Hasan Ali mcm2.. Tauke Perabut Jati la, Tauke Beras Jati la..

Kita sama-sama fikir apa yg terbaik utk kita.. Mudah-mudahan Allah merahmati segala usaha kita semua.. Amin Ya Rabbal Alamin..

No comments:

Post a Comment