Friday 16 March 2012

Anwar Minta Tolong Yahudi Zionis



Memang anwar seorang barua yahudi zionis yang supply perempuan islam untuk ditiduri oleh sahabat baiknya Paul Wolfowitz, tidak pasti sama ada anwar test dulu perempuan tu sebelum di serahkan pada paul atau tidak, tetapi mengikut telahan det mungkin anwar telah test dulu pompuan tu se-round dua kut, kalau isteri azmin ali boleh dia gasak sampai bunting ini kan pula shaha ali riza, ape ada hal ye tak...

Anwar menjadi pengerusi kepada Foundation for The Future, mengikut sejarahnya foundation for the future ini adalah salah satu cabang NED (National Endowment for Democracy) NED adalah sebuah agensi separuh kerajaan yang didanai oleh Kongres AS dan beberapa individu yang berkiblatkan yahudi zionis, yang tujuannya adalah untuk menyokong dan mendokong organisasi di luar AS yang pro polisi luar negara dan segala polisi luar AS yang pro kepada yahudi zionis. Hal ini disebut secara terang dalam laman rasmi NED bahawa penubuhannya sejak 1980.

Saiapa yang tubuhkan NED ini? penubuhan NED sebenarnya ialah untuk menjadi organisasi muka hadapan CIA dalam mencampuri urusan negara lain. antara sayap-sayap NED ialah, National Democratic Institute, NDI, International Republican Institute, IRI, Foundation for The Future dan ada berberapa lagi ngo di malaysia yang mendapat dana terus dari NED. masihkah kita ingat perhimpunan BERSIH? pernah ke kita terfikir siapa yang memberikan mereka dana untuk membuat perhimpunan itu, mana mereka dapat duit untuk buat laman web? memanggil ribuan orang untuk berkumpul, memanggil media luar negara terutama cnn, bbc dan lain-lain media pro yahudi zionis, apa ingat hebat sangat ke perhimpunan BERSIH tu sampai mendapat liputan press dari luar, sebenarnya kesemua press itu mendapat jemputan melalui NED mereka datang untuk memberi liputan terbaik untuk barua mereka yang bernama anwar ibrahim.
 
By Selangor Ehsan Tody

No comments:

Post a Comment