Tuesday 28 February 2012

No 2 PAS Bukan Islam....


aku berkeyakinan saranan dr zulkifli ahmad ( parasit pas) yang mengizinkan kemasukan bukan islam untuk dilantik menjadi timbalan presiden pas semakin hebat diperdebatkan dikalangan ahli pas.

mungkin ramai yang membantah , namun pada ketika ini bantahan sebegini tiada mampu mendatangkan impak besar kerana majoriti pimpinan pas pusat sudah dikuasai oleh kumpulan parasit.

cuma rakyat ingin bertanyakan pandangan kepada dr zulkifli, siapa gerangan calon bukan islam yang layak untuk menjadi timbalan presiden pas ?

jika aku diberi peluang memberi cadangan, aku akan menyertakan HANYA satu nama paling sesuai untuk menduduki tampuk kerusi timbalan presiden pas..
 
 
tak lain...

tak bukan...

ambiga sreevanesan.

inilah calon paling cocok dalam mengetuai hala tuju perjuangan pas.

 
 
 
MENGKANAG
Istigfar MENGKABANG sekejap dengar kenyataan ni.. Apa la nak jadi dgn satu pasti Isalam ni.. MENKABANG teringat dengan kenyataan kalau tak silap yang Tun Dr Mahathir, PAS bukanlah Parti Islam Semalaysia, tapi sebaliknya Parti Aslam Semalaysia. Apakah jati diri sebenarnya PAS dalam hal ini. Adalah PAS sangat terdesak dalam mencari undi bukan Melayu dalam menghadapi PRU nanti. Jgn la sampai menggadaikan hala tuju perjuangan PAS dalam mencari undi.. Istiqamah lah semula dengan hala tuju perjuang parti...

No comments:

Post a Comment